Leaf Leaf Leaf Leaf

פורום חלומות פירוש חלומות חינם דפנה ביסמוט גם לפי קבלה יהדות

תאריך 29/03/2024 10:37:00
מאת רונלה
נושא חלום על ידיד טוב |פורום החלומות דפנה ביסמוט

בסד
שלום דפנה
התעוררתי מחלום מוזר על ידיד ילדות שהקשר עימו התחדש לפני 7 חודשים וכעבור 4 הוא גמגם. אולי כי הוא נדלק עליי ולא ידע איך לומר. התקשורת ביננו מאוד זוגית וחברות אמיתית על מלא. אך הוא נתון לתקופה קשה וגמאני וןלאחר שעזרתי לו מלא בפן המשפטי התחיל קצת לנגח. בכל אופן היה נתק ושלח פרחים עם יין לאחר שהתעצבנתי והיינו בקשר רק בהודעות. נפגשנו גם בין היתר כי גם אבי נפטר. שוב היינו כחודש בקשר והיה אמור לבוא ולא יצא. בשבוע האחרון אין תקשורת.אני לא עובדת רק לומדת למבחני לשכה.

החלום: את החלום לא זוכרת במדויק. מה שמוזר זה שכאילו אני בעבודה אבל לא זוכרת את המשרד עצמו. החלום נפתח שאני עם אבי הידיד הטוב ויש לו איזה בעיה בעניין. החלום היה בתוך חדר עבודהב שבו אני מסבירה לו אסטרטגיה של התיק. לא יודעת במה מדובר. הוא בחלום נראה לי התחיל להתווכח. אני מסבירה לו שאני יוןדעת מה צריך לעשות ולא משנה מי יטפל בתיק במשרד הוא יעשה כמו שאמרתי. בחלום הוא התעצבן והתחיל להתלהם ונראה לי שגם סילק אותי מהחדר. אני יוצאת מהחדר והולכת לחדר של שילה הבן של הבוס שלי. דיברנו על כמה תיקים בין היתר על התיק של הידיד שלי. אז שילה בא איתי לחדר של אבי הידיד והסביר לו מה צריך לעשות בדיוק כפי שאני אמרתי. אבי כמובן לא דיבר ואני המשכתי דבריו של שילה. החלום היה די מוזר כי אני לא יודעת באיזה עניין מדובר ודי התפלאתי איך אבי זרק אותי מהחדר ממש כמו אויב. גם העובדה שראיתי 3 חדרים אבל לא את המשרד. אני לא זוכרת את השתשלות החלום לאחר מכן. מה שזכור לי זה שבחלום אמרתי מה אבי זרק אותי מהחדר? די הייתי בהלם למרות שחזרתי עם שילה לחדר ואבי לא אמר כלום והקשיב עדיין מופתעת מהחלום.

במציאות היינו בקשר עד לפני שבוע שעבר והתקשרתי הוא לא ענה. אחכ הנייד חייג לבד והוא סימס לי אם קרה משהו דחוף?
האמת שדי הייתי בהלם כי בחודש האחרון כל יום היינו מדברים אז לא הבנתי את התגובה. גם הוא היה אמור לבוא אליי ולכן לא הבנתי פשר ההודעה בפרט שלא חזר אליי מאז.
אודה לפירוש החלום
תודה
   
מפת העץ
חלום שאני נמצאת בבית של אימי לשעבר עם הילדה ותולה כביסה ובחוץ הגרוש ֳ¶ֳ¶   
חלום על ידיד טוב |פורום החלומות דפנה ביסמוט רונלה  
 חלום על ידיד טוב |פורום החלומות דפנה ביסמוט דפנה מנהלת הפורום  
פירוש חלום על האקס|פורום החלומות דפנה ביסמוט שירונת1234  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום