Leaf Leaf Leaf Leaf

פורום חלומות פירוש חלומות חינם דפנה ביסמוט גם לפי קבלה יהדות

תאריך 28/03/2024 14:39:13
מאת רונל´ה
נושא פירוש חלום על חלום על בן זוג|פורום החלומות דפנה ביסמוט

בס"ד
שלום דפנה יקרה,
במציאות כפי שאת יודעת בזוגיות כמה שנים, פגישות לסירוגין חיים בנפרד. למרות שניסיתי להיפרד הקשר חוזר.
השבוע היה לי ויכוח איתו. במהלכו דיבר אליי הבן זוג לא יפה בכלל וכנראה היה מעושן מדיי. טרקתי לו את הטלפון ושוב התקשרתי וראיתי שהוא לא מתאפס כמו בימים קודמים שתופס את עצמו פשוט אמרתי לו "זבל ארור" וטרקתי לו,. עצבן אותי הזלזול שלו. 
עברו 4 ימים. אתמול היתה אזכרה של אבא חודש ולצערי לא הלכתי עקב סכסוך קשה מצד אחותי. בלילה נרדמתי כשלא חשבתי על כלום חוץ מעל אבא זל.
בחלום הבן זוג שלי היה בחלום כאילו ואין ריב והוא גר איתי בבית. החלום היה בלילה והיה חשוך כאילו אנחנו בחדר שינה. והוא היה רק עם תחתונים ורזה מאוד כמו במציאות. ובחלום הוא נוגע לי בפנים ואומר לי איזה יפה את והמשיך לומר עוד דברים. הוא היה נראה לא טוב. הוא אמר עוד דברים אבל אני לא זוכרת. הלך הרוח בחלום היה שאנחנו ביחד והוא דווקא אומר לי יפה שלי ומסתכל לי בעיניים ועוד דברים מחמיאים. אני זוכרת שקמתי והוא לידי הלך בחדר שינה ואני רואה שהוא רזה. 
התעוררתי מהחלום לפנות בוקר ודי מופתעת כי רציתי שאבא יבוא לי בחלום. גם הייתי מופתעת שעברו רק מספר ימים מהריב והוא בא לי ככה בחלום כאילו אנחנו ביחד והוא מתגעגע ונראה שהוא עצוב למרות שאמר לי כמה את יפה שלי ועוד דברים.
רציתי לדעת מה פירוש החלום.
תודה רבה
   
מפת העץ
פירוש חלום על חלום על אחי זל|פורום החלומות דפנה ביסמוט מלי555  
פירוש חלום על חלום על בן זוג|פורום החלומות דפנה ביסמוט רונל´ה  
 פירוש חלום על חלום על בן זוג|פורום החלומות דפנה ביסמוט דפנה מנהלת הפורום  
פירוש חלום על נהר הירדן|פורום החלומות דפנה ביסמוט ששששרון  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום