| תאריך |
06/10/1999 15:32:02 |
| מאת |
shayke
|
| נושא |
מע' callcenter לתחום הנמוך |
בתשובה לשאלתך- אין דבר כזה תחום נמוך בcallcenter
ואתה צריך להגדיר את צרכיך ביתר פירוט.
רוב יצרני המתגים -אפילו אלו בארץ יאפשרו לך רכישת מתג טוב למס' כזה של מוקדנים ואף יאפשרו נגישות למרבית התכונות החשובות לך.
אתה צריך להגדיר היטב את דרישותיך , להגדיר לעצמך תקציב ולבקש הצעות מחיר
בהצלחה... וגם להיזהר משרלטנים בתחום