תקשורת

תאריך 06/10/1999 15:32:02
מאת shayke
נושא מע' callcenter לתחום הנמוך

בתשובה לשאלתך- אין דבר כזה תחום נמוך בcallcenter
ואתה צריך להגדיר את צרכיך ביתר פירוט.
רוב יצרני המתגים -אפילו אלו בארץ יאפשרו לך רכישת מתג טוב למס' כזה של מוקדנים ואף יאפשרו נגישות למרבית התכונות החשובות לך.
אתה צריך להגדיר היטב את דרישותיך , להגדיר לעצמך תקציב ולבקש הצעות מחיר
בהצלחה... וגם להיזהר משרלטנים בתחום
   
מפת העץ
מחפס כרטיסים למרכזיה טלרד TX-1 אבי  
באג 2000 במרכזות חיים  
 תאימות 2000 איתן לומברד  
 ברכות לפורום עזי  
 נושאים חשובים לדיון בפורום זה צביקה גולדברג  
 נושאים לדיון מנחם  
 תקן לתשתית טלפוניה ומחשבים ניר  
 תכני הפורום צביקה גולדברג  
 בג 2000 יורם ביביש משרד מסר  
 מערכת CALL CENTER לתחום הנמוך שמוליק  
 מע' callcenter לתחום הנמוך shayke  
מרכזיות יד שנייה מיכה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy