כיום תקשורת מיחשוב ואינטרנט הולכים ביחד. ליועצי התקשורת יש אירגון שלפי דעתי יכול ליזום ולהכין תקנה ליועצים. יותר מיזה פורום כזה הוא מקום מעולה לעלות נושא כזה לדיסקוס פומבי, ואולי להגיע לקווים מנחים לאמנה או תקנה בתנאי שגם יועצים ישתתפו וכן מנהלי תקשורת ומיחשוב באירגונים.