תקשורת

תאריך 04/10/1999 16:40:59
מאת דותן
נושא Call Center

האם יש למישהו נסיון עם מערכת CALL CENTER לתחום הנמוך עם 60 שלוחות . איזה מערכת קיימת ? וקצת פרטים על המערכת.
   
מפת העץ
תערוכת גנבה שרון  
CALL CENTER דותן  
 בתשובה לשאלתך שייקה  
 call center רפי מסנסקום  
 Call Center דותן  
תכונת ועידה דותן  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy