Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
04/10/1999 16:40:59
מאת
דותן
נושא
Call Center
האם יש למישהו נסיון עם מערכת CALL CENTER לתחום הנמוך עם 60 שלוחות . איזה מערכת קיימת ? וקצת פרטים על המערכת.
מפת העץ
תערוכת גנבה
שרון
11/10/1999 16:26:52
CALL CENTER
דותן
19/09/1999 15:43:15
בתשובה לשאלתך
שייקה
29/09/1999 05:43:53
call center
רפי מסנסקום
30/09/1999 08:54:29
Call Center
דותן
04/10/1999 16:40:59
אתה כאן
תכונת ועידה
דותן
19/09/1999 15:41:07
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×