תקשורת

תאריך 16/02/2001 04:53:27
מאת יועץ
נושא להתפרנס צריך !!!

לקוחות לא מוכנים לשלם מחיר מלא על יעוץ, בכדי לקבל עבודה אנו יורדים במחיר והרבה פעמים, מתחת לעלות.
אי לכך אנו דואגים לקבל עמלה מספקי הציוד.
אילו הלקוחות היו משלמים מחיר הוגן ולא מכניסים אותנו לפינה שאנו מורדים מחירים, היה ניתן לוותר על העמלה.

בעיה נוספת שיש הרבה יועצים בשוק, אין הסמכה ליועצים כך שכל אחד יכול להחליט שהוא החל מרגע זה יועץ תקשורת בלי קשר למה שהוא יודע בפועל בתקשורת.
   
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות מנחם  
סוגית היועצים!!! אבי  
 התיחסות לנושא היועצים מנחם  
 יועצים BEKY  
 חקיקה בכנסת ?? מנחם  
 מיקצועיות היועצים רונן  
 יועצים BEKY  
 את נאיבית רונן  
 להתפרנס צריך !!! יועץ  
 יועצים BEKY  
 תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט מנחם  
 התיחסות אבי  
 התיחסות יועצים BEKY  
 יועצים אוביקטיביים איתן לומברד  
 יועצים BEKY  
נושאים לדיון אבי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy