| תאריך |
16/02/2001 04:53:27 |
| מאת |
יועץ |
| נושא |
להתפרנס צריך !!! |
לקוחות לא מוכנים לשלם מחיר מלא על יעוץ, בכדי לקבל עבודה אנו יורדים במחיר והרבה פעמים, מתחת לעלות.
אי לכך אנו דואגים לקבל עמלה מספקי הציוד.
אילו הלקוחות היו משלמים מחיר הוגן ולא מכניסים אותנו לפינה שאנו מורדים מחירים, היה ניתן לוותר על העמלה.
בעיה נוספת שיש הרבה יועצים בשוק, אין הסמכה ליועצים כך שכל אחד יכול להחליט שהוא החל מרגע זה יועץ תקשורת בלי קשר למה שהוא יודע בפועל בתקשורת.