Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
16/02/2001 02:41:13
מאת
רונן
נושא
את נאיבית
אני בתחום יותר מ 10 שנים, עד היום לא היה יועץ אחד שמעדכן את הלקוח שהוא מקבל עמלה.
הדרך לזהות את זה היא, כאשר מקבלים הצעת מחיר לייעוץ זולה במיוחד ולא הגיונית, ברור שיש השלמה כספית מהיצרן.
חבל שלא מקבלים התיחסות מיועצים, ניראה לי שלא נוח להם להתיחס.
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות
מנחם
26/02/2001 05:31:14
סוגית היועצים!!!
אבי
07/02/2001 08:20:06
התיחסות לנושא היועצים
מנחם
08/02/2001 04:36:28
יועצים
BEKY
09/02/2001 11:20:52
חקיקה בכנסת ??
מנחם
11/02/2001 02:57:32
מיקצועיות היועצים
רונן
15/02/2001 04:03:21
יועצים
BEKY
15/02/2001 15:09:43
את נאיבית
רונן
16/02/2001 02:41:13
אתה כאן
להתפרנס צריך !!!
יועץ
16/02/2001 04:53:27
יועצים
BEKY
16/02/2001 12:52:02
תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט
מנחם
18/02/2001 03:59:01
התיחסות
אבי
19/02/2001 04:30:24
התיחסות יועצים
BEKY
28/02/2001 15:06:23
יועצים אוביקטיביים
איתן לומברד
09/02/2001 11:22:52
יועצים
BEKY
10/02/2001 13:46:46
נושאים לדיון
אבי
04/02/2001 08:54:56
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×