תקשורת

תאריך 09/02/2001 11:22:52
מאת איתן לומברד
נושא יועצים אוביקטיביים

אני עוסק ביעוץ משנת 1985. לא צריכה להיות כאן שאלה בכלל. אסור ליועצים לקבל עמלות מספקים! עמלות חייבות לשבש את שיקול הדעת של היועץ ולא במקרה מוגדר בתקנון היועצים האמריקאיים והקנדיים כי אסור להם לקבל עמלות בגין עבודתם! אם יועץ מקבל עמלה מגובה העסקה אין לו אפילו תמריץ לסייע ללקוח במשא ומתן המסחרי בכדי להוזיל את העלויות!!!
חברת סנסקום אימצה קוד אתי מחמיר המתייחס בין היתר לשאלות נוספות הנוגעות לגילוי נאות ויחסים עם הלקוחות. ניתן לקרוא את הקוד האתי שלנו באתר WWW.SENSECOM.CO.IL
איכות עבודתנו והעדר העמלות גורמות לכך שהתעריפים שלנו גבוהים משמעותית מיועצים אחרים, אך אנו סבורים כי בסך הכל הלקוחות מרוויחים.
אנו ממליצים לארגון יועצי מערכות התקשורת לאמץ כלל זה ולהימנע באופן מוחלט מקבלת עמלות ספקים.
   
קישורים
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות מנחם  
סוגית היועצים!!! אבי  
 התיחסות לנושא היועצים מנחם  
 יועצים BEKY  
 חקיקה בכנסת ?? מנחם  
 מיקצועיות היועצים רונן  
 יועצים BEKY  
 את נאיבית רונן  
 להתפרנס צריך !!! יועץ  
 יועצים BEKY  
 תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט מנחם  
 התיחסות אבי  
 התיחסות יועצים BEKY  
 יועצים אוביקטיביים איתן לומברד  
 יועצים BEKY  
נושאים לדיון אבי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy