| תאריך |
09/02/2001 11:22:52 |
| מאת |
איתן לומברד
|
| נושא |
יועצים אוביקטיביים |
אני עוסק ביעוץ משנת 1985. לא צריכה להיות כאן שאלה בכלל. אסור ליועצים לקבל עמלות מספקים! עמלות חייבות לשבש את שיקול הדעת של היועץ ולא במקרה מוגדר בתקנון היועצים האמריקאיים והקנדיים כי אסור להם לקבל עמלות בגין עבודתם! אם יועץ מקבל עמלה מגובה העסקה אין לו אפילו תמריץ לסייע ללקוח במשא ומתן המסחרי בכדי להוזיל את העלויות!!!
חברת סנסקום אימצה קוד אתי מחמיר המתייחס בין היתר לשאלות נוספות הנוגעות לגילוי נאות ויחסים עם הלקוחות. ניתן לקרוא את הקוד האתי שלנו באתר WWW.SENSECOM.CO.IL
איכות עבודתנו והעדר העמלות גורמות לכך שהתעריפים שלנו גבוהים משמעותית מיועצים אחרים, אך אנו סבורים כי בסך הכל הלקוחות מרוויחים.
אנו ממליצים לארגון יועצי מערכות התקשורת לאמץ כלל זה ולהימנע באופן מוחלט מקבלת עמלות ספקים.