רעיון נחמד אך נאיבי , אני בספק אם כל היועצים יסכימו לחתום על אמנה כזו ואם כן לא בטוח שהם יעמדו בה. גם בתחום של מעצבי פנים קבלת עמלה מהלקוח ומהספק הם דבר מקובל ואינו מהווה לפי מיטב ידיעתי עבירה על החוק. כדי להסדיר סוגיה זו יש לבצע חקיקה מתאימה בעלת שיניים.