תקשורת

תאריך 09/02/2001 11:20:52
מאת BEKY
נושא יועצים

רעיון נחמד אך נאיבי , אני בספק אם כל היועצים יסכימו לחתום על אמנה כזו ואם כן לא בטוח שהם יעמדו בה.
גם בתחום של מעצבי פנים קבלת עמלה מהלקוח ומהספק הם דבר מקובל ואינו מהווה לפי מיטב ידיעתי עבירה על החוק.
כדי להסדיר סוגיה זו יש לבצע חקיקה מתאימה בעלת שיניים.
   
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות מנחם  
סוגית היועצים!!! אבי  
 התיחסות לנושא היועצים מנחם  
 יועצים BEKY  
 חקיקה בכנסת ?? מנחם  
 מיקצועיות היועצים רונן  
 יועצים BEKY  
 את נאיבית רונן  
 להתפרנס צריך !!! יועץ  
 יועצים BEKY  
 תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט מנחם  
 התיחסות אבי  
 התיחסות יועצים BEKY  
 יועצים אוביקטיביים איתן לומברד  
 יועצים BEKY  
נושאים לדיון אבי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy