תקשורת

תאריך 08/02/2001 04:36:28
מאת מנחם
נושא התיחסות לנושא היועצים

זו סוגייה מעניינת, כי ישראל היא לא היחידה שיועצים מקבלים תמורה גם מספקי ציוד. האם זה בסדר, אני חושב בספק. הבעיה שיועצים שמקבלים גם מספקים מוכנים לעבוד במחירים נמוכים כלפי הלקוח, והצרה היא שהלקוח חושב שתפס מציעה וכאן הטעות.

לפי צעתי צריכה להיות אמנה שמסדירה את הנושא ומקובלת על כל היועצים או מרביתם וידוע גם ללקוח.
גם עם מחליטים שמקבלים תשלום מהספקים באמנה צריך להיות מצויין ממי ולפי איזו נוסחה.
כך שכל הנושא פתוח גם ללקוח.
   
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות מנחם  
סוגית היועצים!!! אבי  
 התיחסות לנושא היועצים מנחם  
 יועצים BEKY  
 חקיקה בכנסת ?? מנחם  
 מיקצועיות היועצים רונן  
 יועצים BEKY  
 את נאיבית רונן  
 להתפרנס צריך !!! יועץ  
 יועצים BEKY  
 תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט מנחם  
 התיחסות אבי  
 התיחסות יועצים BEKY  
 יועצים אוביקטיביים איתן לומברד  
 יועצים BEKY  
נושאים לדיון אבי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy