| תאריך |
08/02/2001 04:36:28 |
| מאת |
מנחם |
| נושא |
התיחסות לנושא היועצים |
זו סוגייה מעניינת, כי ישראל היא לא היחידה שיועצים מקבלים תמורה גם מספקי ציוד. האם זה בסדר, אני חושב בספק. הבעיה שיועצים שמקבלים גם מספקים מוכנים לעבוד במחירים נמוכים כלפי הלקוח, והצרה היא שהלקוח חושב שתפס מציעה וכאן הטעות.
לפי צעתי צריכה להיות אמנה שמסדירה את הנושא ומקובלת על כל היועצים או מרביתם וידוע גם ללקוח.
גם עם מחליטים שמקבלים תשלום מהספקים באמנה צריך להיות מצויין ממי ולפי איזו נוסחה.
כך שכל הנושא פתוח גם ללקוח.