תקשורת

תאריך 07/02/2001 08:20:06
מאת אבי
נושא סוגית היועצים!!!

אני רוצה לעלות לדיון נושא היועצים, כפי שידוע רוב היועצים מקבלים שכר מהלקוח ששוכר אותם, ובנפרד מקבלים תיגמול מהחברה שמספקת את המוצר.

האם זה נכון לעבוד בצורה כזו. אני חושב שזה פוגם באוביקטיביות של היועץ. מה מקובל בעולם?
הייתי רוצה לשמוע דעות נוספות בנושא.
   
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות מנחם  
סוגית היועצים!!! אבי  
 התיחסות לנושא היועצים מנחם  
 יועצים BEKY  
 חקיקה בכנסת ?? מנחם  
 מיקצועיות היועצים רונן  
 יועצים BEKY  
 את נאיבית רונן  
 להתפרנס צריך !!! יועץ  
 יועצים BEKY  
 תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט מנחם  
 התיחסות אבי  
 התיחסות יועצים BEKY  
 יועצים אוביקטיביים איתן לומברד  
 יועצים BEKY  
נושאים לדיון אבי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy