Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
07/02/2001 08:20:06
מאת
אבי
נושא
סוגית היועצים!!!
אני רוצה לעלות לדיון נושא היועצים, כפי שידוע רוב היועצים מקבלים שכר מהלקוח ששוכר אותם, ובנפרד מקבלים תיגמול מהחברה שמספקת את המוצר.
האם זה נכון לעבוד בצורה כזו. אני חושב שזה פוגם באוביקטיביות של היועץ. מה מקובל בעולם?
הייתי רוצה לשמוע דעות נוספות בנושא.
מפת העץ
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות
מנחם
26/02/2001 05:31:14
סוגית היועצים!!!
אבי
07/02/2001 08:20:06
אתה כאן
התיחסות לנושא היועצים
מנחם
08/02/2001 04:36:28
יועצים
BEKY
09/02/2001 11:20:52
חקיקה בכנסת ??
מנחם
11/02/2001 02:57:32
מיקצועיות היועצים
רונן
15/02/2001 04:03:21
יועצים
BEKY
15/02/2001 15:09:43
את נאיבית
רונן
16/02/2001 02:41:13
להתפרנס צריך !!!
יועץ
16/02/2001 04:53:27
יועצים
BEKY
16/02/2001 12:52:02
תקנה ליועצי התקשורת מיחשוב ואינטרנט
מנחם
18/02/2001 03:59:01
התיחסות
אבי
19/02/2001 04:30:24
התיחסות יועצים
BEKY
28/02/2001 15:06:23
יועצים אוביקטיביים
איתן לומברד
09/02/2001 11:22:52
יועצים
BEKY
10/02/2001 13:46:46
נושאים לדיון
אבי
04/02/2001 08:54:56
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×