תקשורת

תאריך 07/02/2001 02:06:40
מאת רונן
נושא יש בדבר!

נכון שחלק מהבעלים הם יורוקום, אבל עם הם יהיו עוד חברה עם רמת שרות של בזק, אז פשוט חבל להם על הזמן.
היום קראתי בעיתון ידיעות כתבה שאופק במפורש מצהירה שחבילת השרות שלה תיהיה מליגה אחרת.
אני מקווה שכך יהיה.
   
מפת העץ
סוגית היועצים!!! אבי  
נושאים לדיון אבי  
 התיחסות מנחם  
 השרות ללקוח, במקום ראשון רונן  
 לקוח תמיד צודק BEKY  
 יש בדבר! רונן  
 מיקצועיות זה שם המשחק אבי  
 מיקצועיות BEKY  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy