| תאריך |
07/02/2001 02:06:40 |
| מאת |
רונן |
| נושא |
יש בדבר! |
נכון שחלק מהבעלים הם יורוקום, אבל עם הם יהיו עוד חברה עם רמת שרות של בזק, אז פשוט חבל להם על הזמן.
היום קראתי בעיתון ידיעות כתבה שאופק במפורש מצהירה שחבילת השרות שלה תיהיה מליגה אחרת.
אני מקווה שכך יהיה.