תקשורת

תאריך 06/02/2001 09:36:15
מאת BEKY
נושא לקוח תמיד צודק

אל תשכח כי הבעלים של אופק הם חברת יורוקום חברה שאינה חדשה בתחום התקשורת.
אני לא זוכרת כי הזכירו חברה זו בנשימה אחת עם אוריינטצית שירות מועדפת על פני חברות אחרות בשוק התקשורת.
תקן אותי אם אני טועה.
   
מפת העץ
סוגית היועצים!!! אבי  
נושאים לדיון אבי  
 התיחסות מנחם  
 השרות ללקוח, במקום ראשון רונן  
 לקוח תמיד צודק BEKY  
 יש בדבר! רונן  
 מיקצועיות זה שם המשחק אבי  
 מיקצועיות BEKY  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy