Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
06/02/2001 09:36:15
מאת
BEKY
נושא
לקוח תמיד צודק
אל תשכח כי הבעלים של אופק הם חברת יורוקום חברה שאינה חדשה בתחום התקשורת.
אני לא זוכרת כי הזכירו חברה זו בנשימה אחת עם אוריינטצית שירות מועדפת על פני חברות אחרות בשוק התקשורת.
תקן אותי אם אני טועה.
מפת העץ
סוגית היועצים!!!
אבי
07/02/2001 08:20:06
נושאים לדיון
אבי
04/02/2001 08:54:56
התיחסות
מנחם
05/02/2001 04:28:42
השרות ללקוח, במקום ראשון
רונן
06/02/2001 05:01:47
לקוח תמיד צודק
BEKY
06/02/2001 09:36:15
אתה כאן
יש בדבר!
רונן
07/02/2001 02:06:40
מיקצועיות זה שם המשחק
אבי
12/02/2001 05:20:35
מיקצועיות
BEKY
14/02/2001 14:50:37
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת
משה
01/02/2001 09:44:40
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×