תקשורת

תאריך 06/02/2001 05:01:47
מאת רונן
נושא השרות ללקוח, במקום ראשון

בנושא אופק, אני מקוה שהחברה תיהיה מכוונת לקוח, משמע ששרות הלקוחות והתמיכה בלקוחות, תיהיה ברמה מיקצועית ובגישה שהלקוח תמיד צודק.

דבר אחד ברור אנו לא רוצים בזק מספר שניים.
   
מפת העץ
סוגית היועצים!!! אבי  
נושאים לדיון אבי  
 התיחסות מנחם  
 השרות ללקוח, במקום ראשון רונן  
 לקוח תמיד צודק BEKY  
 יש בדבר! רונן  
 מיקצועיות זה שם המשחק אבי  
 מיקצועיות BEKY  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy