Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
06/02/2001 05:01:47
מאת
רונן
נושא
השרות ללקוח, במקום ראשון
בנושא אופק, אני מקוה שהחברה תיהיה מכוונת לקוח, משמע ששרות הלקוחות והתמיכה בלקוחות, תיהיה ברמה מיקצועית ובגישה שהלקוח תמיד צודק.
דבר אחד ברור אנו לא רוצים בזק מספר שניים.
מפת העץ
סוגית היועצים!!!
אבי
07/02/2001 08:20:06
נושאים לדיון
אבי
04/02/2001 08:54:56
התיחסות
מנחם
05/02/2001 04:28:42
השרות ללקוח, במקום ראשון
רונן
06/02/2001 05:01:47
אתה כאן
לקוח תמיד צודק
BEKY
06/02/2001 09:36:15
יש בדבר!
רונן
07/02/2001 02:06:40
מיקצועיות זה שם המשחק
אבי
12/02/2001 05:20:35
מיקצועיות
BEKY
14/02/2001 14:50:37
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת
משה
01/02/2001 09:44:40
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×