תקשורת

תאריך 05/02/2001 04:28:42
מאת מנחם
נושא התיחסות

אבי, אתה צודק מאוד, אני השתתף בדיונים כאלה שיכולים מאוד לעזור לנו מנהלי התקשורת באירגון.

לגבי אופק. אני מקוה שאופק תיתן לי פיתרון של תקשורת קווית ותקשורת לאינטרנט. מאוד חשוב שחשבון התקשורת שאני אקבל יהיה ברור ולא יהיה לי צורך לבדוק אותו כל חודש ולגלות מידי פעם שלוקחים ממני יותר ממה שצריך, ואז מתחיל תהליך של זיכוי. שיהיה עם מי לדבר בחברה, ולקבל יחס של לקוח שחשוב להם שאני אשאר הלקוח שלהם.

אני מקוה שנציג של אופק גם ישתתף בפורום, ויתיחס לדברים. כנ"ל נציג בזק.
   
מפת העץ
סוגית היועצים!!! אבי  
נושאים לדיון אבי  
 התיחסות מנחם  
 השרות ללקוח, במקום ראשון רונן  
 לקוח תמיד צודק BEKY  
 יש בדבר! רונן  
 מיקצועיות זה שם המשחק אבי  
 מיקצועיות BEKY  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy