| תאריך |
04/02/2001 08:54:56 |
| מאת |
אבי |
| נושא |
נושאים לדיון |
אני עוקב מיזה זמן אחרי הפורומים באתר זה, והגעתי למסקנה כי אלה הם פורומים מצויינים לעלות נושאים בתחומי התקשורת השונים, ולאפשר למספר גדול של מנהלי תקשורת ומיחשוב להביע את דעתם בנושאים אלה.
לדוגמא: ספק השרות החדש אופק, מה אנו מנהלי התקשורת מצפים ממנו, לאיזה רמת שרות אנו מצפים, אילו שירותים אנו צריכים בעידן החדש של התקשורת.
כיצד משפיע עלינו ריבוי נותני השרות למרכזות, בזקכל, גלובקול, אלגדפון, ועוד. כיצד לבחור את הנכון והמתאים.
אני מזמין, ומבקש מכל מנהל תקשורת לנצל ערוץ זה להעברת דעות וניסיון לבוא ולהשתתף בפורום.