תקשורת

תאריך 03/02/2001 06:01:12
מאת BEKY
נושא אופק

אם קראת את העיתון , יש לך 9 חודשים להתכונן.
השאלה אם עד אז תהיה תשתית של אופק שתגיע אליך
   
מפת העץ
נושאים לדיון אבי  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
 אופק BEKY  
 אופק תזדרזו !!! איציק  
 אופק BEKY  
התקנת ADSL משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy