תקשורת

תאריך 03/02/2001 05:30:15
מאת איציק
נושא אופק תזדרזו !!!

אני יהיה בין הראשונים שהעביר את כל התקשורת בחברה מבזק לחברה החדשה, גם עם זה יעלה קצת יותר מבזק.

אני מקווה שיהיו עוד רבים כמוני, כי צורת ההתיחסות, המחירים ורמת השרות שלהם ממש לא לעניין.
   
מפת העץ
נושאים לדיון אבי  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
 אופק BEKY  
 אופק תזדרזו !!! איציק  
 אופק BEKY  
התקנת ADSL משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy