Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
03/02/2001 05:30:15
מאת
איציק
נושא
אופק תזדרזו !!!
אני יהיה בין הראשונים שהעביר את כל התקשורת בחברה מבזק לחברה החדשה, גם עם זה יעלה קצת יותר מבזק.
אני מקווה שיהיו עוד רבים כמוני, כי צורת ההתיחסות, המחירים ורמת השרות שלהם ממש לא לעניין.
מפת העץ
נושאים לדיון
אבי
04/02/2001 08:54:56
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת
משה
01/02/2001 09:44:40
אופק
BEKY
01/02/2001 15:14:43
אופק תזדרזו !!!
איציק
03/02/2001 05:30:15
אתה כאן
אופק
BEKY
03/02/2001 06:01:12
התקנת ADSL
משה
24/01/2001 02:03:03
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×