תקשורת

תאריך 19/09/1999 15:41:07
מאת דותן
נושא תכונת ועידה

האם ניתן ליצור שיחת ויעדה עם שני שיחות נכנסות ללחיצים שונים בטלפון אופק ,וכיצד?
   
מפת העץ
CALL CENTER דותן  
תכונת ועידה דותן  
אבטחת גישה שמוליק  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy