| תאריך |
01/02/2001 15:12:07 |
| מאת |
BEKY |
| נושא |
התיחסות |
אני מצטערת לשמוע כי התאכזבתמיועץ שעימו עבדת ,
רבים המצבים בהם לקוח בוחר מרכזת בלי שהוא ממש מכיר ויודע את מה שהוא בחר.
לרוב היועץ מחליט עבור הלקוח , לא כך צריך להיות הדבר , תפקידו של היועץ לפרוס מפני הלקוח את תמונת השוק לפסול או להעדיף מרכזת זו או אחרת לפי פרמטרים טכנולוגיים אוביקטיבים ולבסוף לתת את ההחלטה הסופית בידי הלקוח,
לא כל היועצים הם כאלו ( מקבלים עמלות וכו ) כמו שאמרתי יש גם דגים אחרים בים.
בהצלחה