תקשורת

תאריך 01/02/2001 09:44:40
מאת משה
נושא אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת

ימות המשיח היגעו, לבזק יש מתחרה. אני מקוה שאופק מהר מאוד יוכלו לתת שרות.
   
מפת העץ
נושאים לדיון אבי  
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
 אופק BEKY  
 אופק תזדרזו !!! איציק  
 אופק BEKY  
התקנת ADSL משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy