תודה על התיחסותך. מניסיוני עם יועצים, בפרוייקט האחרון נעזרתי ביועץ תקשורת שכוון אותי לכוון מרכזת מסויימת. לאחר הרכישה התברר לי כי היועץ קיבל 8% מערך הפרוייקט מהחברה שסיפקה את המרכזת בנוסף לתשלום שחברתי שילמה. עד היום אני לא בטוח שהיעוץ היה אוביקטיבי.
אני גם לא בטוח שהם מקרים את מרכזת האריקסון, ואז ברור שהוא ימשוך לכוון מרכזת שהוא מכיר.