תקשורת

תאריך 27/01/2001 15:23:17
מאת BEKY
נושא חיבור ל - ADSL

ההגיון הבריא אומר להתחבר דרך הספק הגדול ו/או הותיק ו/או האמין ביותר הקיים.
גם אם זה עולה עוד כמה שקלים זה שווה.
   
מפת העץ
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת משה  
התקנת ADSL משה  
 חיבור ל - ADSL BEKY  
סלקום כמתחרה לבזק ניסים  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy