Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
27/01/2001 15:23:17
מאת
BEKY
נושא
חיבור ל - ADSL
ההגיון הבריא אומר להתחבר דרך הספק הגדול ו/או הותיק ו/או האמין ביותר הקיים.
גם אם זה עולה עוד כמה שקלים זה שווה.
מפת העץ
אופק מקבלת היום רשיון לתקשורת
משה
01/02/2001 09:44:40
התקנת ADSL
משה
24/01/2001 02:03:03
חיבור ל - ADSL
BEKY
27/01/2001 15:23:17
אתה כאן
סלקום כמתחרה לבזק
ניסים
22/01/2001 06:04:09
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×