| תאריך |
26/01/2001 03:02:04 |
| מאת |
ניסים |
| נושא |
מרכזת אריקסון |
תודה על ההתיחסות, אבל עדיין לא ברור לי האם לנסות את מרכזת אריקסון או לרכוש מרכזת MERIDIAN של נורטל.
הבעיה שמבחינת השרות אני חושש מכל מה שקורה עם טלרד, נורטל. קיבלתי הצעות מכל מני חברות לתת תמיכה למרכזת של נורטל, בסוף נישארתי מבולבל.
גם מבחינת אריקסון המצב לא ברור, טלביט החלה לשווק את המרכזת, האם הם מסוגלים לתת תמיכה לא ברור.
קשה כיום לקבל החלטה בקשר למרכזת.