תקשורת

תאריך 22/01/2001 06:04:09
מאת ניסים
נושא סלקום כמתחרה לבזק

כיצד מתכוונת סלקום לישם תקשורת ניחת. האם הטלפון בבית יהיה טלפון רגיל או טלפון סלולרי בתוך מארז נייח.
מי יכול להבהיר את הנקודה.
   
מפת העץ
התקנת ADSL משה  
סלקום כמתחרה לבזק ניסים  
תשתית טלפוניה ומחשבים. אסף  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy