Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
22/01/2001 06:04:09
מאת
ניסים
נושא
סלקום כמתחרה לבזק
כיצד מתכוונת סלקום לישם תקשורת ניחת. האם הטלפון בבית יהיה טלפון רגיל או טלפון סלולרי בתוך מארז נייח.
מי יכול להבהיר את הנקודה.
מפת העץ
התקנת ADSL
משה
24/01/2001 02:03:03
סלקום כמתחרה לבזק
ניסים
22/01/2001 06:04:09
אתה כאן
תשתית טלפוניה ומחשבים.
אסף
15/01/2001 04:30:18
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×