תקשורת

תאריך 10/09/1999 04:51:52
מאת מנחם
נושא מיני כוכב

לא ניתן לבצע ועידה בין שני קוי חוץ אנלוגיים ,ולרדת משיחת הועידה. קיימת בקווים אנלוגים בעיה של שחרור הקו בגמר השיחה. כל זמן שהשלוחה מחוברת לועידה היא זו שתשחרר את הקווים בסיום השיחה.
   
מפת העץ
אבטחת גישה שמוליק  
האם אפשר במיני כוכב מייק  
 מיני כוכב מנחם  
 כו ניתן לצאת מוועידה . .. . אך דודי כץ  
שרות למרכזות פרטיות מנחם  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy