Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
10/09/1999 04:51:52
מאת
מנחם
נושא
מיני כוכב
לא ניתן לבצע ועידה בין שני קוי חוץ אנלוגיים ,ולרדת משיחת הועידה. קיימת בקווים אנלוגים בעיה של שחרור הקו בגמר השיחה. כל זמן שהשלוחה מחוברת לועידה היא זו שתשחרר את הקווים בסיום השיחה.
מפת העץ
אבטחת גישה
שמוליק
19/09/1999 15:37:36
האם אפשר במיני כוכב
מייק
08/09/1999 17:41:48
מיני כוכב
מנחם
10/09/1999 04:51:52
אתה כאן
כו ניתן לצאת מוועידה . .. . אך
דודי כץ
02/01/2004 09:24:30
שרות למרכזות פרטיות
מנחם
23/08/1999 09:20:25
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×