| תאריך |
20/01/2001 09:48:28 |
| מאת |
BEKY |
| נושא |
תשתית חדשה |
לקוחות הבונים תשתית מאפס הם לקוחות קלסיים לשימוש גם בתשתית IP כמו שציין מנחם.
יש כמובן לקחת בחשבון ששילוב של תשתיות חייב להיות מתוכנן נכון מבחינת נפח התעבורה של הטלפוניה והמחשבים. יש להכניס שרתים מתאימים שיוכלו לספק את הדרישה מבחינת הטלפוניה - איכות שמע טובה ועדיפות לקול לפני ה DATA.
בהצלחה