תקשורת

תאריך 20/01/2001 09:48:28
מאת BEKY
נושא תשתית חדשה

לקוחות הבונים תשתית מאפס הם לקוחות קלסיים לשימוש גם בתשתית IP כמו שציין מנחם.
יש כמובן לקחת בחשבון ששילוב של תשתיות חייב להיות מתוכנן נכון מבחינת נפח התעבורה של הטלפוניה והמחשבים. יש להכניס שרתים מתאימים שיוכלו לספק את הדרישה מבחינת הטלפוניה - איכות שמע טובה ועדיפות לקול לפני ה DATA.
בהצלחה
   
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק ניסים  
תשתית טלפוניה ומחשבים. אסף  
 תשתית משותפת מנחם  
 תשתית חדשה BEKY  
ניסוי התקשורת באריאל אסף  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy