Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
08/09/1999 17:41:48
מאת
מייק
נושא
האם אפשר במיני כוכב
שיוזם שיחת ועידה בין שני קווים יוצאים
יוכל לנתק את עצמו
ולהשאיר את האחרים להמשיח לשוחח
מבלי ולהמשיך בעבודתו הרגילה
תשובתכם חשובה לי מאוד
שנה טובה
מייק
מפת העץ
אבטחת גישה
שמוליק
19/09/1999 15:37:36
האם אפשר במיני כוכב
מייק
08/09/1999 17:41:48
אתה כאן
מיני כוכב
מנחם
10/09/1999 04:51:52
כו ניתן לצאת מוועידה . .. . אך
דודי כץ
02/01/2004 09:24:30
שרות למרכזות פרטיות
מנחם
23/08/1999 09:20:25
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×