תקשורת

תאריך 08/09/1999 17:41:48
מאת מייק
נושא האם אפשר במיני כוכב

שיוזם שיחת ועידה בין שני קווים יוצאים
יוכל לנתק את עצמו
ולהשאיר את האחרים להמשיח לשוחח
מבלי ולהמשיך בעבודתו הרגילה

תשובתכם חשובה לי מאוד

שנה טובה
מייק

   
מפת העץ
אבטחת גישה שמוליק  
האם אפשר במיני כוכב מייק  
 מיני כוכב מנחם  
 כו ניתן לצאת מוועידה . .. . אך דודי כץ  
שרות למרכזות פרטיות מנחם  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy