תקשורת

תאריך 18/01/2001 03:13:27
מאת מנחם
נושא תשתית משותפת

אני ממליץ לך כבר לעשות תשתית שמתאימה ל IP למרות שהמרכזות הקיימות כיום, הם מרכזות עם מעט מאוד תכונות.
אני בטוח שלטווח הארוך זה יהיה משתלם.
מרכזת לבחור בהתאם לצרכים של אירגונך.
   
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק ניסים  
תשתית טלפוניה ומחשבים. אסף  
 תשתית משותפת מנחם  
 תשתית חדשה BEKY  
ניסוי התקשורת באריאל אסף  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy