Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
18/01/2001 03:13:27
מאת
מנחם
נושא
תשתית משותפת
אני ממליץ לך כבר לעשות תשתית שמתאימה ל IP למרות שהמרכזות הקיימות כיום, הם מרכזות עם מעט מאוד תכונות.
אני בטוח שלטווח הארוך זה יהיה משתלם.
מרכזת לבחור בהתאם לצרכים של אירגונך.
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק
ניסים
22/01/2001 06:04:09
תשתית טלפוניה ומחשבים.
אסף
15/01/2001 04:30:18
תשתית משותפת
מנחם
18/01/2001 03:13:27
אתה כאן
תשתית חדשה
BEKY
20/01/2001 09:48:28
ניסוי התקשורת באריאל
אסף
10/01/2001 08:06:04
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×