תקשורת

תאריך 15/01/2001 04:30:18
מאת אסף
נושא תשתית טלפוניה ומחשבים.

אנו עוברים לבניין חדש, אני מאוד מתלבט האם לפרוס תשתית IP טלפוניה ומחשבים יחד או תשתית נפרדת לטלפוניה ותשתית נפרדת לרשת המחשבים.
שמעתי המלצות לכל כיוון וזה ניראה לי המלצות אינטרסנטיות כל אחת מישיקוליה.
בעל ניסיון אני מעוניין לקבל מידע.
תודה
   
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק ניסים  
תשתית טלפוניה ומחשבים. אסף  
 תשתית משותפת מנחם  
 תשתית חדשה BEKY  
ניסוי התקשורת באריאל אסף  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy