תקשורת

תאריך 10/01/2001 08:06:04
מאת אסף
נושא ניסוי התקשורת באריאל

חברת אופק עורכת ניסוי בישוב אריאל, בשילוב התשתיות של התקשורת והאינטרנט כאלטרנטיבה לבזק.
מי יכול לתת יותר פרטים?
ויהיה נחמד לקבל התיחסות מתושבי אריאל לניסוי.
   
מפת העץ
תשתית טלפוניה ומחשבים. אסף  
ניסוי התקשורת באריאל אסף  
תחילת סוף עידן המונופול ירון  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy