Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
10/01/2001 08:06:04
מאת
אסף
נושא
ניסוי התקשורת באריאל
חברת אופק עורכת ניסוי בישוב אריאל, בשילוב התשתיות של התקשורת והאינטרנט כאלטרנטיבה לבזק.
מי יכול לתת יותר פרטים?
ויהיה נחמד לקבל התיחסות מתושבי אריאל לניסוי.
מפת העץ
תשתית טלפוניה ומחשבים.
אסף
15/01/2001 04:30:18
ניסוי התקשורת באריאל
אסף
10/01/2001 08:06:04
אתה כאן
תחילת סוף עידן המונופול
ירון
14/12/2000 04:29:17
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×