תקשורת

תאריך 23/08/1999 09:20:25
מאת מנחם
נושא שרות למרכזות פרטיות

האם השרות שאתה מקבל למרכזת הוא שרות טוב, ובמחיר סביר. מה עדיף,חוזה שרות שנתי או שרות לפי קריאה?
ספקיות הציוד מעדיפות חוזה שרות שנתי.
מה טוב לך כמשתמש?
אשמח לקרא מניסיון של משתמשים במרכזות וכן התיחסות ספקי מרכזות.
   
מפת העץ
האם אפשר במיני כוכב מייק  
שרות למרכזות פרטיות מנחם  
טלפונים ISDN להב  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy