תקשורת

תאריך 14/12/2000 04:29:17
מאת ירון
נושא תחילת סוף עידן המונופול

אתמול עברה בקריאה ראשונה החוק בתחום התקשורת. אני מקווה שקריאה שניה ושלישית יהיו תוך זמן קצר ונתחיל עידן חדש. מונופול אחד פחות במדינה.
   
מפת העץ
ניסוי התקשורת באריאל אסף  
תחילת סוף עידן המונופול ירון  
 עידן המונופול BEKY  
 הצעת החוק ירון  
סלקום כמתחרה לבזק רוני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy