Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
14/12/2000 04:29:17
מאת
ירון
נושא
תחילת סוף עידן המונופול
אתמול עברה בקריאה ראשונה החוק בתחום התקשורת. אני מקווה שקריאה שניה ושלישית יהיו תוך זמן קצר ונתחיל עידן חדש. מונופול אחד פחות במדינה.
מפת העץ
ניסוי התקשורת באריאל
אסף
10/01/2001 08:06:04
תחילת סוף עידן המונופול
ירון
14/12/2000 04:29:17
אתה כאן
עידן המונופול
BEKY
14/12/2000 15:58:40
הצעת החוק
ירון
17/12/2000 03:32:42
סלקום כמתחרה לבזק
רוני
27/11/2000 03:15:35
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×