| תאריך |
11/12/2000 02:44:16 |
| מאת |
אבי |
| נושא |
מתגי IP |
את צודקת, כיום מתג IP לחברה פרטית לא כדאית.
אבל עם חברה עוברת למבנה חדש שיש צורך לבצע תשתית הייתי כבר היום בוחן את האפשרות מתג IP עם מתג רגיל שיאפשר לי חסכון בתשתיות.
ולהיות מוכן בתשתיות כמו שידרוג מתג ה- IP לתוכנה עם תכונות נוספות, ובהדרגתיות לרדת להמתג הרגיל.