תקשורת

תאריך 11/12/2000 02:44:16
מאת אבי
נושא מתגי IP

את צודקת, כיום מתג IP לחברה פרטית לא כדאית.
אבל עם חברה עוברת למבנה חדש שיש צורך לבצע תשתית הייתי כבר היום בוחן את האפשרות מתג IP עם מתג רגיל שיאפשר לי חסכון בתשתיות.
ולהיות מוכן בתשתיות כמו שידרוג מתג ה- IP לתוכנה עם תכונות נוספות, ובהדרגתיות לרדת להמתג הרגיל.
   
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק רוני  
מתגי IP איציק  
 (ללא נושא) BEKY  
 מתג IP BEKY  
 מתגי IP אבי  
 מתג IP BEKY  
 מתגי IP אבי  
 (ללא נושא) BEKY  
 מתג IP BEKY  
תערוכת טלקום חיים  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy