תקשורת

תאריך 08/12/2000 17:08:42
מאת BEKY
נושא מתג IP

אבי נכון מתגי IP קיימים בשוק אך כמה מהם כבר הותקנו במלואם באירגונים בארץ , לדעתי מעט מאוד
מעבר לחברות שהוזכרו יש
מתג IP גם ל - 3COM ונקראת NBX .
השאלה מה מתג IP נותן לך מעבר לאיחוד תשתיות
כרגע לא הרבה. מבחינת תכונות מרכזות: תכונות בסיסיות בלבד , עלות גבוהה , כדאיות לא ברורה לחלוטין לפחות לא לעסקים קיימים בעלי תשתית קיימת.
לטווח ארוך מתג ה IP יהווה תחליף למרכזות הקיימות כך מקווים היצרנים של מרכזות אלו, לך תדע כך אמרו גם על ה -ISDN.
   
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק רוני  
מתגי IP איציק  
 (ללא נושא) BEKY  
 מתג IP BEKY  
 מתגי IP אבי  
 מתג IP BEKY  
 מתגי IP אבי  
 (ללא נושא) BEKY  
 מתג IP BEKY  
תערוכת טלקום חיים  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy