| תאריך |
08/12/2000 17:08:42 |
| מאת |
BEKY |
| נושא |
מתג IP |
אבי נכון מתגי IP קיימים בשוק אך כמה מהם כבר הותקנו במלואם באירגונים בארץ , לדעתי מעט מאוד
מעבר לחברות שהוזכרו יש
מתג IP גם ל - 3COM ונקראת NBX .
השאלה מה מתג IP נותן לך מעבר לאיחוד תשתיות
כרגע לא הרבה. מבחינת תכונות מרכזות: תכונות בסיסיות בלבד , עלות גבוהה , כדאיות לא ברורה לחלוטין לפחות לא לעסקים קיימים בעלי תשתית קיימת.
לטווח ארוך מתג ה IP יהווה תחליף למרכזות הקיימות כך מקווים היצרנים של מרכזות אלו, לך תדע כך אמרו גם על ה -ISDN.