תקשורת

תאריך 03/12/2000 13:30:34
מאת אבי
נושא מתגי IP

מתגי IP הם לא עתיד הם כבר כאן.
לחברת סיסקו יש מתגי IP, שהם יקרים מאוד.
כנ"ל יש לחברת נורטל.
חברת אופק מתכוונת לבסס את התשתיות שלה על מתגי IP.
חברת נורטל זכתה להקמת התשתית של חברת אופק.

כאן צריך לציין שחברת אופק עדיין צריכה לזכות ברשיון המתאים מתאם המדינה.
   
מפת העץ
סלקום כמתחרה לבזק רוני  
מתגי IP איציק  
 (ללא נושא) BEKY  
 מתג IP BEKY  
 מתגי IP אבי  
 מתג IP BEKY  
 מתגי IP אבי  
 (ללא נושא) BEKY  
 מתג IP BEKY  
תערוכת טלקום חיים  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy