| תאריך |
03/12/2000 13:30:34 |
| מאת |
אבי |
| נושא |
מתגי IP |
מתגי IP הם לא עתיד הם כבר כאן.
לחברת סיסקו יש מתגי IP, שהם יקרים מאוד.
כנ"ל יש לחברת נורטל.
חברת אופק מתכוונת לבסס את התשתיות שלה על מתגי IP.
חברת נורטל זכתה להקמת התשתית של חברת אופק.
כאן צריך לציין שחברת אופק עדיין צריכה לזכות ברשיון המתאים מתאם המדינה.