| תאריך |
01/12/2000 13:42:07 |
| מאת |
BEKY |
| נושא |
העברת שיחה במרכזת קורל |
אם הבעיה חוזרת בשלוחה מסויימת ,יתכן כי קיימת בעיה בהגדרת GOS רמת השירות של השלוחה במרכזת.
יתכן שיש בעיה באחת התכונות של הקורל (של העברת שיחה) כמו חסימת התכונה במרכזת.
אפשרות שלישית היא בעיה באחד מקוי החוץ של המרכזת
הצעתי שטכנאי מורשה יבדוק את המרכזת.
בדר"כ ניתן לעשות זאת ע"י שליטה מרחוק בתנאי שיש מודם במרכזת
דבר החוסך הגעה פיזית של הטכנאי לאתר.