| תאריך |
26/08/2015 11:29:56 |
| מאת |
מיטל טל טל |
| נושא |
שאלה וחלום |
הי אהובה,
חלמתי שיוצא ממני מכשיר כלשהו וגם חתול ג´ינג´י נקי ויפה אך הוא מלחץ אותי כי. אני חוששת שישרוט אותי.. (פחדים מהלידה נכון?)
ורציתי לשאול לגבי החלום של אתמול. כתבת -הלוויה היא חוויה לא נעימה של פרידה כאובה שאת חווה =בעלך והילדים עוזרים ותומכים". האם את יודעת לאיזו פרידה הכוונה?
חיבוק עצום,
מיטל.