חלמתי ש....אני מגיעה לדירתו של החבר שלי...(כרגע אנחנו בפסק זמן ביוזמתי )
נראה לי הייתה השעה אחת עשרה בלילה לא זוכרת על מה דיברנו אח שלו היה שם ברקע ואז פתאום אמר שעוד מעט הוא צריך לסוע לאנשיהו לא אמר לאן התעצבנתי והתחלתי ללכת לרכב הוא יצא אחרי וצעק לי שהוא אוהבב אותי ציפה שאחרי שאשמע זאת אחזור ואשאר אמרתי לו כן ממש אוהב בציניות ונכנסתי לרכב הוא היה מאוכזב אמר לי אף פעם אני כמעט לא אומר את זה ואני נסעתי שאני רואה את האכזבה בעיניו
תיקנו את הכביש היו עובדים על הכביש מעין טרקטורים לא ידעתי מאיפה לסוע לאן לפנות אני זוכרת שקצת התלבטתי לאיזה כיוון לפנות כדי שהתיקונים בכביש לא יפריעו לנסיעתי והתעורתתי