הלילה חךמתי שכביכול חז3תי מטיול של שבוע והרכב כביכול חנה בחניה בקרבת מגוריה של סבתי אני ואחי הולכים לרכב ואני רואה שריטה ומעין מכה בדלת בצד שמאל אמרתי לאחי שמישהו עשה את זה לרכב ואז סיפרי לאבא שלי ואני בוכה ובוכה ואבא לי בהתחלה אמר שאין לרכב כלום הכל בסדר ואז הבאתי אותו לרכב ואמרתי לו אתה רואה ואני ממש זוכרת את עצמי בוכה ובוכה