חלמתי שאני בבית מלון שהיה יפה ואז מטונף עם חבר שלי ואני עם כיסא גלגלים אבל יכולה ללכת.. שבעצם הוא לפעמיים דמוי חבר שלי ולפעמים לא
נכנסתי לחדר ראיתי חברות שאני לא מכירה ואת חברה שלי שנפטרה.
ובחדר היה בור מכוסה
שבתוכה הייתי ילדה שכביכול רוח .
והחברה אמרה שנפתח את המכסה ושכל אחת תכניס יד לבור החשוך עד שהילדה ישרוט אותנו באצבעות
אני לא פחדתי ויצאתי מהחדר.
הלכתי לחבר שלי ורציתי למכור תיקים.
ואז ישבו שניים עם קערית מים או בתוך מים לא זוכרת וירקתי לתוך המים דם .
ואז נסענו הביתה ושכחתי את הכיסא גלגלים במלון.
וחבר שלי לא הסכים לחזור לקחת אותו.