בסד רבים מהנפטרים לא מקבלים את מותם ולכן חוזרים בחלומות כחיים או כקבורים חיים.המסר מהחלום שנשמתו של אחיך לא שקטה או לא מקבלת את המוות.ההתנגדות חוסמת את התהליך שהנשמה צריכה לעבור למעלה -בעולם הנשמות.לכן תבקשו מרב שיעשה עבורו תיקון נפטרים וב"ה יגיע חלום אחר טוב בהרבה .בשורות טובות דפנה