שלום,
אחי הבכור נפטר מזה כ-7 שנים אחורה,
היום אימי התקשרה אליי וסיפרה לי חלום שחלמה עליו.
היא נמצאת בבית עלמין והקבר של אחי ז"ל היה פתוח אימי אומרת לאח שלה הבכור (דוד שלי)שיבדוק כי נראה לה שאחי חי אציין שדוד שלי נעמד מבחינת מיקום בחלום בצד של הקבר אך בחלק העליון איפה שממוקם הראש של הקבור ואימי הייתה בחלק הנמוך של הקבר איפה שהרגליים (היו עוד אנשים אך אמא שלי זכרה רק את אח שלה הבכור)
כאשר היא אמרה לדוד שלי שהוא נראה חי הוא נגע בגוף (של אחי ז"ל) ואמר שבאמת הגוף שלו חם והוא נראה חי, ואז היא סיפרה שהגוף ברגע שנגעו בו סובב את עצמו לצד השני ועשה תנועה של "אל תיגעו בי"
אימי מאוד מודאגת וכך גם אני, היינו רוצות לדעת מה משמעות של חלום זה ומה המסר?