אתמול אחר צהריים חלמתי חלום מוזר ולא ברור , בחלום אני בחדר שלי, ואז לא זוכרת אם החזקתי כוס זכוכית ביד אבל היה התנפצות של הכוס, וגם לא זוכרת אם החזקתי או לא החזקתי תכשיט שרשרת או צמיד או עגיל או כל דבר אחר שהיו בו חרוזים קטנים קטנים אדומים, זה היה כאילו כל החרוזים היו מאוגדים ואז כך החרוזים כאילו ´נזרקו´ לכל עבר ועל הרצפה היו פזורים החרוזים הקטנים, כלומר גם שברי הכוס וגם החרוזים אדומים התפזרו על הרצפה, וככה בהמשך מוצאת את עצמי בחוץ במקום לא מוכר, מלווה אותי אישה מבוגרת שרוצה לקחת אותי לאיזה זוג אנשים קשישים(שלא מוכרים לי במציאות) ודברה עליהם על מצבם, ואני עולה במדרגות ורואה כי החרוזים האדומים היו פזורים במעלה המדרגות ובהמשך הרחוב, ואני מנסה להפנות תשומת לב לאישה המלווה שלידי שתראה שהחרוזים האדומים התפזרו לי עוד מהבית שלי מהחדר והגיעו לכאן למדרגות לרחוב , אבל היא המשיכה לדבר, ואז ברגע שעולה במדרגות שמתי לב שמצד שמאל מחוץ לבניין יש נרות דוקים ויש נר גבוה לבן דולק, שאלתי אותה למה הנר דלוק ועוד בחוץ, היא עונה לי שהם הדליקות נר למישהו שנפטר או מישהי שנפטרה (לא זוכרת ) ואז מגיעים לבית של הקשישים,בית פשוט וקטן, רואה את האישה הקשישה ואת בעלה שהוא זקן והולך באיטיות, הם באים לכיווני, האישה הקשישה אמרה לי שהיא עובדת קשה ורואים אותה מתכופפת לרצפה בידה סחבה לספונג´ה , והיא מתכופפת ומנקה את הרצפה עד לסף הדלת בחוץ, ובעלה הקשיש מתבונן בה מנקה. שאפילו שאלתי את עצמי למה היא מנקה בלי המגב של הספונג´ה והיא מתכופפת לרצפה לנקות , אחר כך היא יושבת מולי ומספרת לי על מצב שלהם. וכאן נגמר החלום.
הקשישים, והאישה המבוגרת המלווה לא מוכרים לי במציאות
עם זאת אין לי מושג אם זה חלום אמת כי חלמתי את זה אתמול אחר צהריים.