אני ובעלי קנינו בית באתר בניה שיש שם כמה בנינים חדשים.
בחלום יש בניין ממש ממש גבוה 40 קומות, יש בו כבר אנשים שגרים והוא לאט לאט מתעקם ונשבר לשניים, כמובן שיש אמבולנסים ופינוי וכו.
לאחר מכן הלכתי עם הקבלן לבניין שלנו שעדיין בבניה ושמתי לב שהמרפסת שלנו בשיפוע כמו ירידה כזו, ואמרתי לקבלן והוא אמר שזה לא בעיה והוא יתקן את זה וטוב שאנחנו באים להעיר לו כדי שדברים כמו שקרו לבניין ההוא לא יקרו.