בסד החלום נוגע בקשיים שלך בנושא הזוגי .לפי החלום את כעוסה על העבר -האקס.יש בחלום רמזים לניסיונות שלך להתרכך אך קשה לך להמשיך הלאה .הקושי להתרכך ולהמשיך הלאה הופך אותך לקשה ומרירה .סבתך בחלום מנסה דרך הסיטואציה של הנפילה ,ההקמה ,והרזון שלה להראות לך שניתן לקום מנפילה כי תמיד יהיה מישהו שיוכל להרים אותך ריגשית .בהצלחה דפנה