חלמתי שאני מקבלת חבילה מהדואר, פתחתי וראיתי שזה סורק שמצלם מסמכים.
הייתה גם חבילת מסמכים שהייתי אמורה לצלם בסורק.
אחר כך הופיעו כמה גברים ואמרו שעשו טעות, ששלחו לי את הסורק, שאני אמורה להחזיר להם בדואר.
לא החזרתי להם, כי רציתי שזה ישאר אצלי.
הלכתי לדואר ודיברתי עם המנהל.
אחר כך נגשתי לדלפק בדואר וישבה שם קופאית שאני מכירה, שנתנה לי ביד 300 ש"ח בשטרות ועוד 3 שטרות של 20 ש"ח ואת השאר שמה במטבעות של 10 ש"ח על הדלפק, לא מסרה לי ביד.
היו המון מטבעות של 10 ש"ח והייתי צריכה לאסוף אותן.
אחר כך אמרתי לקופאית שכנראה שהיא טעתה, והיא לקחה מתוך המטבעות מטבע אחד של 10 ש"ח לעצמה.
מה אומר החלום?
שבוע נפלא ובשורות טובות!