| תאריך |
22/08/2015 14:05:47 |
| מאת |
שירי21 |
| נושא |
חלום על רצח |
שלום, חלמתי חלום שממש הטריד אותי ומציק לי. החלום התחלק לי לשני חלקים, בחלק הראשון חלמתי שהייתי בכלא וברחתי ממנו, באותו רגע התעוררתי וחזרתי לישון ואני חושבת שהחלק השני היה המשך לחלום, חלמתי שנסעתי ברכבת עם עוד מישהי שאני לא מכירה ובחדשות דיברו על חיפושים אחרי אסירים שברחו וחטפו אסירים אחרים, הבנתי שמדובר בי וראיתי את הרכבת עם עוד אנשים אחרים שאני לא מכירה, המישהי שהייתה איתי החליטה שצריך לרצוח את כולם כדי שלא יגלו שאנחנו חטפנו אותם. הייתי נגד הרעיון הזה אבל היא החליטה שבכל פעם היא תוציא רק מישהו אחד לרצח וככה זה היה, השתתפתי ברצח של 2 אנשים אבל לא אני רצחתי אלא היא והייתי איתה בכל פעם שהיא רצחה מישהו. החלום ממש הפחיד אותי אז אשמח לדעת אם יש פרוש. תודה רבה