| תאריך |
20/08/2015 10:38:43 |
| מאת |
מיטל טל טל |
| נושא |
דג וחלמון |
יקרה,
תודה על הפירודים הקודמים ועל ההבהרה לגבי היסודות. עכשיו אני מבינה!
אתמול ראיתי ביצה נשברת והחלמון הציף את החלום. היה הרבה חלמון וראיתי אותו ממש מקרוב, צהוב ועשיר.
היום ראיתי דג יוצא - מעין תמונה של דג יוצא.
זה התינוק יוצא?? או משהו אחר?