בוקר טוב דפנה.
חלמתי מבחינתי המשך לחלום הקודם שהיה לפני יומיים שלושה
שרופאים אומרים לי שאמא כבר לא נושמת ושמו אותה בארון מתים
כולנו עצובים.. לאחר כשבוע וחצי אמרו לנו לפתוח את הארון מתים כי צריך
את הראש שלה למשהו אולי לזיהוי...אחי פותח את הארון ובהלם לראות שאמא שלי נושמת זזה וחיה
רק שהיא ממש נפוחה. אני במחשבות איך זה יכול להיות הרי היא לא נשמה ואחרי שבוע וחצי בלי אוכל ומים לא פשוט לחיות.
בקיצור היא קמה ואחי סיפר לה בעדינות שאמרו לנו שהיא הפסיקה לנשום ולכן היא בארון
היא אמרה מה פתאום...לא יכול להיות..אני חיה.
שאלתי אותה מי זה אבנר גדעוני - בחלום הקודם אמרה שזה בעלה
אמרה לי שהיה לה רומן איתו וחייכה.
ראיתי אותה קמה הולכת מדברת....ולצערי התעוררתי
מה החלום אמר? האם אמא שלי מנסה להעביר לי מסר מסויים?
תודה ויום טוב
טלי